آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»آموزش»آموزشگاههای درسی»اولین مجموعه نرم افزارهای آموزش MBA
اولین مجموعه نرم افزارهای آموزش  MBA-pic1

اولین مجموعه نرم افزارهای آموزش MBA

اولین و تنها مجموعه نرم افزارهای آموزشی MBA (ویژه اندروید) بدون نیاز رفتن به کلاس یا ثبت نام در دانشگاه
فارغ التحصیلان دوره های عالی MBA نیروهای کارآمد و موثری می شوند که بر افزایش کارایی و رشد سازمانها تأثیر بسزایی می‌گذارد.هدف اصلی دوره MBA این است که دانشجویان دوره دیده را به بخش های مختلفی از مشاغل مدیریتی و اجرایی معرفی کند و با این کار به کیفیت اجرایی این مشاغل اعتبار ببخشد. در سالهای اخیر دوره‌ MBA در کشورهای مختلف جهان به سرعت گسترش یافته و علاوه بر کشورهای غربی مانند آمریکا، کانادا و انگلستان در کشورهای دیگری مانند مالزی، هندوستان و کشورهای عربی نیز در حال برگزاری است.
مخاطبان دوره MBA چه کسانی هستند و رشته MBA برای چه کسانی مفید است؟

پزشکی که می‌خواهد مدیریت یک بیمارستان یا یک کلینیک را بر عهده بگیرد و چالش‌های متعدد مدیریت منابع انسانی و استراتژی را پیش روی خود می‌بیند، می‌تواند مخاطب دوره MBA باشد.


هنرمندی که می‌خواهد در آینده نزدیک، یک آتلیه هنری را مدیریت کند، یا می‌خواهد کسب و کار خود را رونق ببخشد و برند شخصی خود را توسعه دهد، می‌تواند رشته MBA‌ را به عنوان یک گزینه انتخاب کند.

نویسنده‌ای که می‌خواهد یک آموزشگاه نویسندگی تاسیس کند یا کارشناسی که در تلاش برای ارتقاء شغلی در مجموعه‌ی خویش است، از جمله افراد دیگری هستند که می‌توانند به دوره MBA به عنوان یک گزینه فکر کنند...
با خرید این مجموعه شما قادر خواهید بود تمامی این دورس را بر روی موبایل خود مطالعه و از علم و هنر مدیریت لذت برده و اصول آن را در شغل خود پیاده سازی کنید.

چنانچه علاقه داشتید که گواهی دوره ها را نیز دریافت کنید می توانید با شرکت در آزمون های " مرکز توسعه آموزش مجازی پارس " که در نرم افزارها موجود است گواهی مربوطه را دریافت و به سازمان خود ارائه یا در افتخارات خود ثبت نمائید. *** شایان ذکر است که بدون شرکت در آزمون ها هم کلیه مطالب برای مطالعه و بهره برداری در اختیار شما قرار خواهد گرفت.***

http://biatofile.4kia.ir



نکته مهم:


مشتری گرامی ؛ در صورت نداشتن ایمیل جهت خرید یا مشکل در دریافت فایل می توانید درخواست خرید فایل مورد نظر خود را به آی دی تلگرام dadadafafafa@ ارسال نموده تا شیوه پرداخت و لینک دانلود فایل برای شما ارسال گردد.


آگهی دهنده: محسن دادآفرین
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان یزد - اردکان - آموزشگاههای درسی در اردکان
قیمت: 12000
به روز شده در:۱۳۹۶/۱۰/۲۳
بازدید: 275 بار
ایمیل: